Wednesday 14th

Mars rullar på. Och vårvädret ger oss extra energi! Både jag och R har fått in en riktigt go dygnsrytm nu - somnar runt 21 på kvällen och vaknar vid 06 på morgonen. Ligger kvar någon timma i sängen och bara njuter av tystheten och lugnet och pratar om allt möjligt, men mest bebis och framtid såklart. Det är det som kretsar i våra huvuden dygnet runt nu ju! :)

Idag är det visning på lägenheten, vi ska städa så gott det går men tyvärr är ju köket fyllt med flyttlådor så det ser ju inte jättevackert ut där :( Men tjejen får försöka se bort det, vi ska ju flytta om två veckor så vi har inte så mycket annat val. Hoppas hon är intresserad bara, för annars blir det jobbigt med fotograferingen som måste ske, om vi ska lägga ut på Hemnet. Då får vi rensa förrådet och ställa ner alla kartonger där antar jag... Det har vi inte hunnit nu på bara ett par få dagar!

Ska snart göra mig iordning och åka bort och ge katten lite mat och kärlek innan städningen drar igång. Ska se om jag orkar mig på en kort promenad runt området också, får passa på när solen är framme och fåglarna kvittrar! Hoppas ni får en skön tidig vårdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0