Thursday 1th

Finally. Idag påbörjar vi sista vintermånaden som många gånger kan bjuda på en del vårväder OM man har tur! Men det är ynka 31 dagar kvar tills vi officiellt kan skrika ut att det är vår PÅ RIKTIGT. Dock trodde man att våren kommit igår, såg krokusar som växt upp och vi tog en spontanutflykt till en sjö i närheten och grillade korv, jag, E och barnen. Slänger upp lite bilder sen!

Idag är det grått och trist, jag vill helst av allt bara dra täcket över huvudet och sova bort större delen av dagen. Synd att det inte går bara. Jag somnade som en stock klockan 8 igårkväll, vaknade vid 2-tiden och låg vaken någon timma och somnade om till strax efter sju. Självklart har jag vaknat tusen gånger om som vanligt under mina sovtimmar men det räknar jag inte :). Så det har blivit mycket sömn och min kropp säger att jag är pigg. Så då får jag väl försöka muntra upp mig lite! Om exakt en månad flyttar vi. Det ska bli så skönt när det är gjort... Nu är det ju det enda man går och väntar på, har inte ens någon lust att städa här hemma längre när jag vet att vi ändå snart ska ta vårt pick och pack och dra. Vill kunna få iordning för bebis så det bara är att sätta sig ner - och invänta dagen med stort D! :)

En sådan här fin krokus hade växt upp i pappas rabatt! Ljuvligt gul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0