Sedärja :)

Gissa vad jag precis gjort? Blev tillfrågad om jag kunde tänka mig ställa upp att svara på några frågor om förlossningsnojjor i en artikel som kommer med i nästa Ameliaväntabarn. Självklart ställde jag upp! Tycker bara sånt är roligt. Det ska vara korta citat från gravida kvinnor tydligen, så skulle svara kort på frågorna. Dem undrade om det var första gången man är gravid, vilka förlossningsnojjor man har och vilka som är värst och vad man INTE vill ska hända i förlossningsrummet. Mina svar blev rätt enkla, vill inte att det är för många personer närvarande på förlossningen, vill ha lugn och ro. Är gravid för första gången och är förvånansvärt lugn i tanken på förlossningen så mina nojjor är väl de löjliga och klassiska; att spricka för mycket eller skita på sig (som alla tydligen gör, mer eller mindre). På mitt förlossningsbrev ska det stå klart och tydligt att jag KRÄVER lavemang när jag kommer in! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0