Marsväder i högsta grad!

Jaha, så kom det mer snö. Inte ens jag blir överförtjust när det kommer snö såhär efter tusen vårtecken på marken. Annars älskar jag vintern, men helst på rätt sida året - dvs runt juletid och innan. Nu vill jag också ha vår! Men lustigt nog visar dem soligt och mellan 10-15 grader i helgen, snön lär försvinna på ett kick!

Vi la ut vår första annons någonsin på blocket igårkväll, redan 3 svar! Trodde inte det skulle vara så lätt att sälja en dator, dock prutade den första en del, inväntar svar från dem andra två så vi får väl se :). Vi tänker göra oss av med vår stationära dator nu innan flytten, slippa ha ett datorbord som tar plats och vi kommer inte ha tid för att sitta såhär mycket vid varsin dator när bebis kommit. Dock kanske vi köper en liten mini-laptop som jag kan ha när R är iväg på jobb och vill ha denna lappen med sig. Behöver ju kunna komma in på min bank och annat via nätet!

Imorgon kommer en mäklare hit också förresten, ska värdera vår lägenhet i det skick den är i just nu. Ska bli lite spännande faktiskt men vi vet att den behöver lite nya golv och fixa iordning väggarna. Men då kan hon åtminstone ge oss ett ungefärligt pris och säga vad den kan stiga med om vi fixar iordning. Hoppas vi kan få sålt den fort! Har ingen lust att stå med dubbla hyror i många månader om man säger så... Men en etta på 40kvm precis vid pendelstationen blir inte svårsåld.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Pappa tog ju hem en massa golv till Jonas som de la i vardagsrummet, och dem fick ju en mssa över. Ekgolv, kanske kan få av det?

2012-03-08 @ 12:52:51
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0