Fredagsmys

Ganska nyss hemkommen, nersjunken i soffan. Lovely! Trött som bara den men vill inte somna riktigt än, då vaknar jag inatt och ligger vaken. Bebis har precis varit vaken och verkar som h*n somnat nu? Så lika bra att vänta till nästa omgång med vakenhet och party där inne innan jag lägger mig, annars lär jag sova dåligt i vilket fall :).

Är ensam hemma ikväll, det kan ju vara mysigt det också för omväxlings skull! Inte van vid det längre, nu har ju R varit hemma från jobb i ett par månader. Man vänjer sig vid saker väldigt fort har jag märkt - jobbar han och är borta vänjer man sig vid att vara ensam mycket och är han hemma så vänjer man sig vid det. Tur är väl det! Jag var livrädd i början att jag skulle go nuts när han var iväg på jobb en längre tid men det funkade faktiskt helt okej!

Hade det trevligt hos min kusin, blev dock ingen jordgubbstårta idag men det gick bra ändå såklart :). Det fick bli hemgång relativt tidigt eftersom jag är tröttare än tröttast just nu, mamma och storebror ska på vinresa till Frankrike tidigt imorgon bitti, mammas sambo ska till Portugal på golfresa tidigt imorgon bitti så alla behövde komma hem i tid om man säger så! Så veckan jag har framför mig är fullspäckad med saker, och så ska jag hinna uppdatera mig om resan i Frankrike så ofta jag kan också mellan varven! Barnmorskan på måndag, lunch med Ellen och fotbehandling på tisdag, första gången på föräldragruppen på onsdag och sjukgymnasten på torsdag. Nämnde jag att vi flyttar på söndag sen också - så packning måste ju göras däremellan! PUUUUH, jag dör bara jag tänker på det! Tack och lov att vi har underbara människor omkring oss som ställer upp och hjälper till jämt! Speciellt världens bästa pappa, han finns för mig dygnet runt och vad det än gäller! Åh vad lyckligt lottad jag är med så fin familj och goa vänner. Love uuu!


Idag har det varit sånt här väder ute nästan - såg flera stycken ligga halvnakna och sola! Men med 18 grader i SKUGGAN som mest så är det ganska förståeligt att folk luras att det är sommar...
Bilden är från Zakynthos juni 2011. (Haha ser nu att jag ser ju sjukt lång ut på kortet! Kan jag meddela att jag inte är med mina 161 cm ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0