En bit påväg...

Sådärja. Ett steg närmare flytt. Har precis fixat adressändring till mig och R - snart är vi sambos på papper för första gången. Ja, det är sant. Har bott ihop i 6 år men jag har inte adressändrat från min pappa än, latmask! Men då har jag alltid haft en anledning att gå dit bort och det gillar min älsklingskatt :).

Sitter och väntar på att ett elbolag ska ringa upp mig också angående att teckna avtal. De skulle ringa upp inom en timma stod det när jag skickade mitt nummer, det har gått en timma nu och ingen har ringt. Sånt gillar jag inte! Det ger inte direkt pluspoäng från min sida. Dock hade dem billigast avtal enligt elskling.se så jag får väl ge dem ett par minuter till... Annars tar jag ett annat bolag!

Så sådan rolig morgon har jag.. Men det är skönt när det är gjort. Sedan är det R's tur att fixa lite, bredbandet står på honom så det får han pilla med och flyttanmäla och samtidigt teckna avtal för TV och telefoni hos samma leverantör. Nu ingår ju inte digitalTV längre, känns surt... Men men, bara att vänja sig - den dagen vi bor i hus ingår ju inget alls! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0