Årets första ute-grillning!

Ja, vi tog ju en spontanutflykt igår. Bästa E, barnen och jag. Det var närmare 13 grader ute och vi kom på den strålande idén att köpa engångsgrill, korv, bröd och festis och åka till en sjö och ha lite mysigt medan solen var påväg ner! Tyvärr var klockan närmare fem när vi var där så vi hann inte njuta av solen speciellt många minuter innan den försvann bakom träden. Det blev lite kyligt men ändå inte alls någon vinterkyla, utan 6 grader och blå himmel. Vi grillade korv och tjejerna busade runt och hade kul. Jag och E tog fram sångfåglarna i oss och sjung några gamla trudelutter som vi alltid fick sjunga i skolan - självklart rivstartade vi med Varmkorv Boogie! Med tanke på att vi grillade just korv ;)



Jag och barnen :)

E passar på att njuta innan solen försvinner!

Självklart njuter jag också, vad trodde ni? :)

Myspys!

Lite korv fick vi allt i våra magar men tror att mestadels av maten gick till fåglarna i skogen som förmodligen var mer hungriga än oss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0