Aaah så det doftar

Jag menar mina Liljor såklart! Under dagen har dem slått ut, en efter en, och det doftar såååå mycket blomma! hade glömt av att det doftar så mycket från liljor, det är en god doft men mitt för tillfället vädligt känsliga luktsinne säger att det är nästintill FÖR mycket och jag har haft lätt huvudvärk hela dagen. Om det beror på blomdoft eller ej kan jag inte svara på dock! Men dem får allt stå där och se vackra ut, ska ta en bild och visa er imorgon :).

Sitter proppmätt efter god middag med tacos. Det är ju fredag. R ska åka på grabbkväll om ett tag och jag hade tänkt åka upp och våldgästa mamma och dem men såhär efter maten blev jag bra soffsjuk... Kanske stannar här och bara myser för mig själv, det är inte heller helt fel! Måste dock komma till mamma innan jag åker till fotograferingen imorgon, får ta det imorgonbitti isåfall. Ska ju på gravidfotografering och jag har haft en bild som visar på vad jag tycker är vackert så jag ska sno en spetsgardin hos mamma ;) hihi.. Hoppas att jag har en bra dag imorgon och lyckas få några fina bilder iallafall!

Visst är bilden läcker?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0