Lilla hjärtat

Att jag bakar en aktiv unge, det är ett som är säkert! Herregud, trodde inte att en bebis i magen kunde röra sig så mycket som vår håller på nästan varje dag. Det är gosigt, jag är ju så löjlig så blir nojig varje gång jag inte känt av bebis på ett par timmar, men nu börjar det bli trångt i magen, det märks väldigt tydligt! Kan inte dricka ett glas vatten utan att behöva gå och kissa en kort stund efter, speciellt om bebis är igång för jag kan få rejäla kickar rätt på urinblåsan och det är fan inte skönt! Förut när jag sov en stund fick jag en sån hård spark att jag vaknade av att jag ville skrika aj men fick springa till toaletten istället ;)

Men något som är väldigt roligt, och konstigt, det är när det känns som att bebis försöker ta sig ut genom magen och man tittar på den. Vad ser man då? Jo, en helt sjuk syn, ska verkligen försöka ta kort på det någon gång - man kan se exakt hur bebis ligger för ofta är det en liten rumpa som putar ut så mycket att det ser ut som en större tennisboll på ena sidan av magen! Ser inte klokt ut, så kan man klappa lite på den så flyttar den på sig :)


Sånhär cool bild vill jag kunna ta senare under grav. Häftigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0