Fundersam beslutsångest?

Sitter här och har tittat runt lite på matgrupper, vi är i stort behov utav nytt köksbord och stolar då vi har ett glasbord nu - inte idealiskt när man har barn sen, det är repigt och fult och en av stolarna är helt trasig och jag tror minst en till är på god väg att ge sig. Jag vill ha fixat så mycket som möjligt innan bebis kommer, vi lär inte ha tid att åka och köpa sånt då :) Och det kan vara skönt att få det gjort innan vi ska flytta så slipper man släpa med sig sin gamla matgrupp. Men nu har jag bara lite beslutsångest... Har vi verkligen råd? Vi har pengarna, det är inte det, MEN vi måste tänka framåt också. Jag är sjukskriven nu, och har jag otur krånglar F-Kassan med att ge mig pengar i tid, då vet man aldrig när det kan trilla in några slantar. Plus att det är långt ifrån min vanliga, bra lön jag kommer få, säkert knappt hälften för vill inte hoppas på för mycket. Men som sagt, jag har pengarna eftersom jag är en riktig spara-tjej, så får väl diskutera med R sedan när han vaknar och se vad han tycker. Gruppen jag hittat är sänkt helt sjukt mycket just nu också, riktig kvalitét på det så därför vill jag inte missa erbjudandet! Från att ha kostat 9.330 kr så kostar det nu 4.665 kr. Och det är såååå snyggt... GE MIG! :)


Det är vitt, högblankt bord och svarta, stilrena stolar. Sedan är det 6 stolar också, vilket jag helst är ute efter - då tycker jag priset är väldigt billigt med vad jag hittat på nätet, Ikea var dyrare till och med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0