Wednesday 29th

Goodmorning sunshine!

Sista dagen i februari idag, skottdagen dessutom. Idag får alla kvinnor fria till sina män! Fast det skulle jag aldrig få för mig att göra, det är männen som ska fria till oss annars får det väl kvitta då ;).
Dagen igår blev så mysig, som jag saknat min fina Em! Vi tog en lång lunch och fika på caféet, tittade runt sakta och lugnt i några av de få butiker vi har på torget här hemma, slutade med att jag fick med mig lite nya kläder till bebis hem såklart. Rea ju! En helt underbart söt joggingdress i grått med munkjacka och byxor och så den minsta t-shirten jag sett i hela mitt liv i fin ljusblå färg där det står "Waikiki beach surf" på! JA, tjejer kan också ha blått, det är en av mina favoritfärger och vet att den t-shirten passar minst lika bra på en tös som på en pojk :)

Vi åkte hem hit och åt tacos och mös senare, och när Em gått så tittade jag och R på treje Arne Dahl-filmens första del. Gillar Arne Dahl filmerna faktiskt! Så gillar du svensk kriminalfilm så tipsar jag om dessa :).

Dagen idag är oplanerad vilket känns skönt. Är inte jättepigg i kroppen än sålänge, så det blir nog en lugn dag. Hoppas på att solen orkar ta sig igenom lite av molnen senare, men det är nog för mycket begärt va?

Sommarblond, åh vad jag vill bli sommarblond!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0