Tuesday 28th

Sjukgymnasten och akupunkturen är nu avklarad för denna veckan. Det var lite obekvämt att ligga närmare en timme på massagebänken idag, märks att kroppen börjar bli tyngre! Hon är så go min sjukgymnast, väldigt lätt och öppensinnig. När jag kom och hon såg min mage idag sa hon bara

"Nej, nu får vi nog ta och åka till Ullared och köpa bebiskläder! Jag kan köra dig i en stol så blir det perfekt"

Haha, sen kom hon på att det är ju faktiskt 2 ½ månad kvar tills bebis är beräknad men konstigt nog så inbillar jag mig själv mer och mer att jag tror mer på att bebis tittar ut tidigare än senare - beror nog på mycket vad omgivningen säger till en.
Idag ska jag träffa min älskade, fina Em! Som jag saknat henne. Hon har äntligen flyttat tillbaka till Göteborg efter att ha bott i Borås ett par år medan hon pluggade. Dock jobbar hon i Varberg och jag är smärre handikappad så vi har inte hunnit att ses speciellt mycket de senaste månaderna. Vilket är så tråkigt. Men idag så, då ska det bli en mysig lunch på Café Tant Rut och sedan ville hon komma hit och se vårt badrum som hon inte sett än sedan det blev klart... Herregud vad längesen det var hon var hemma hos mig! Det var klart i slutet av september förra året om jag inte misstar mig? Visst har vi setts sen dess, men inte hemma hos mig.

Jag och Em förra våren ute på Instön :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0