Trött kropp

Vilket varannandags-väder vi har. I förrgår snöade det, igår var det rena vårsolen och idag är det grått och väntas snö. De visar sol imorgon och snö på lördag. Snacka om riktigt februari/mars väder a la Sverige! ;)
Idag känner jag mig jättetrött och öm i kroppen, hoppas inte det är en förkylning på G men det känns inte så i huvudet tack och lov. Men axlarna känns tunga och spända, fötter och ben trötta och ömma och tja.... Jag antar att min kropp börjar bli ganska tung att bära på? :) Jag är ju inte direkt van vid att ha en mage som tynger mig framåt, märker att min hållning bara blir sämre och sämre. Hade tänkt testa gå på vattengympa idag men jag hoppar nog det, känner mig inte alls taggad eller fit for it.
Förresten, i mitten på mars ska jag på en photoshoot som jag får gratis eftersom fotografen får lov att ha med mina bilder i sin portfolio. Gravidfotografering, ska bli himla spännande :)

Jag kan tänka mig en bild i stil med denna.. Vackert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0