Solsken

Godmorning. Solsken och härligt idag. Det där varannandags vädret som sagt! ;) Ska snart ut på lite äventyr med lillbrorsan, har fått tag i en begagnad "korgstol" från ikea som jag ska hämta, fick den för 300 kr och det är väldigt billigt för en sådan :) Men kan ju helst inte köra själv och absolut inte lyfta och bära så toppen att lillen kunde och ville hjälpa mig! Har länge velat ha en men vi har ju som sagt inte haft plats här i vår etta egentligen, men jag tror den kommer funka för min rygg nu i vissa stunder pga formen hur man ligger i den. Sedan kommer den passa bra in i vårt nya hem, det sa R igår direkt när han såg den också. Behöver bara köpa en go teddy-pläd att lägga över också och en mysig kudde :) Detta blir toppen! Dags att kila...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0