Not so funny - more funny

KUL att veta att man ser ut som en halt anka när man är ute och går! Snacka om att foglossningen börjar ta ut sin rätt på kroppen, och att magen blir tyngre gör ju inte det hela bättre - hållningen blir ju sämre för varje dag. Igår påpekade flera stycken hur hemskt det ser ut när jag går, att jag verkligen måste ha jätteont - och jo, det har jag, men jag kan inte ligga hemma som om jag satt i ett fängelse. Jag måste få åka till affären eller till mamma eller pappa eller någon annan, det är bara att bita ihop. MEN det är inte kul att veta att det syns så himla mycket när jag går, men blev iallafall tillsagd att jag måste be om att få kryckor nu iallafall, det ska ju hjälpa till lite åtminstone.
Men nu till något roligare :) Idag blev vi med bilbarnstol också! Ytterligare en sak att bocka av på den milslånga listan. En riktigt snygg, sportmodell i svart är det och jag är förälskad i den. Ni ska bara veta hur bra den passade på min arm! ;) Köpte den av en bekant som är väldigt ordningsam med sina saker, den är bara använd till ett barn i 8 månader och bäst av allt - nypris är runt 2000 kr, vi fick den för 600! Tack snälla ni, det är precis sånt man behöver :)

Tyget är i sammet, jättemysig är den! Och den ska funka upp till bebis är 15 månader/13 kg - helt perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0