Lite hemlighetsmakeri

Här pågår lite hemlighetsmakeri... :) Denna veckan fylls av viktiga dagar - på onsdag fyller R år, på lördag ska vi ha kalas för honom och då firar vi även 6-årsdag tillsammans. Har funderat och tänkt på vad tusan jag kan hitta på till honom, vill inte bara gå och köpa något tråkigt och ge något materiellt, vill ge honom en upplevelse och en mysdag... Så kom jag att tänka på att vi båda två pratat till och från om att gå och få en rejäl fotbehandling någon gång, det skulle verkligen vara behövligt. Sagt och gjort så letade jag runt här på nätet efter något passande så nu är vi inbokade på fredag förmiddag för en lång fotvård tillsammans på ett litet ställe som heter Studio Aroma. Verkade vara ett mysigt, litet ställe - precis som jag tycker om. Detta ska han nog bli glad över :) Så tänkte jag att jag får väl se om jag hittar något ställe vi kan gå och äta sen lunch på sedan efteråt också, så har jag iallafall lyckats med min beskärda del av både födelsedagsfirande och 6årsfirande. Det är svårt när man varit tillsammans länge, har flytt på gång, bebis på gång och en relativt stikt budget eftersom jag väntar på pengar från FK - att faktiskt komma på något kul och mysigt att göra för oss! Men detta känns bra, nu tror jag han blir nöjd :) Och han lär aldrig ana något heller... Hihi.
Hos tandläkaren gick det bra, som vanligt. Var inne hos henne i mindre än en kvart, sedan var det klart. Hade fortfarande ett "början till hål" som man aldrig gör någonting med, det har jag haft i säkert 5 års tid nu så det får väl vara så. Skönt att det aldrig blir ett riktigt hål :). Hon tog bort lite tandsten som alltid finns, men det är inte mycket i min mun. Sedan var det väl bara att tandköttet var väldigt inflammerat men det beror ju till stor del på graviditeten, så ska vara lite extra noga med floursköljningen nu bara så löser det sig! Fick en härlig polering av tänderna också, det brukar jag nog inte få tror jag...? Så nu är dem jätteblanka och fina!

Såhär perfekta tänder skulle man haft :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0