Konstigt med spännande.

Det känns konstigt att vi ska flytta. Flytta från vår älskade lägenhet som båda bara bott i sedan vi flyttade hemifrån. Jag har bott här i 5 ½ år och R har nog bott här närmare 7 kanske. Den är liten, men perfekt. Nu ska den säljas och vi ska testa våra vingar med både ny lägenhet och utökad familj! Allt på en gång :) Men något jag längtar så mycket efter med flytten är att det äntligen kommer finnas ett litet barnrum att inreda och göra fint i! Att ställa in bebis alla saker och köpa det sista och bara ha det att titta på sista månaden innan det blir använt på riktigt. Mest av allt längtar jag tills vi har råd att köpa ett hus, detta är bara en anhalt som vi hoppas bli ganska kort i våra liv. Vill ha helt eget, egen trädgård och grillplats så vi kan ha barn springandes i trädgården medan vi och goa vänner njuter av sommaren. Vill kunna ha en gran full med ljus i på vintern, precis utanför dörren som välkomnar alla som kommer. Men den tiden kommer. Tänk vad fort allting gått, sedan i augusti har hela våra liv förändrats drastiskt och allt känns underbart. Jag är mer kär i R nu än någonsin känns det som, han kommer bli världens bästa pappa utan tvekan. Så som han tar hand om mig och bryr sig!
Från att bli kär i en kille i första ögonkastet när jag var 13 år, till att ha miljarder fjärilar i magen när jag var 14 år och började umgås med honom. Från att bara "umgås" utan att bli ihop trots dödlig förälskelse till att vi äntligen tog steget och blev ett par när jag var 16 år. Att genom eld och vatten ha klarat av det mesta, som bara gjort oss starkare på vägens gång. Att stå ut med tonårsförvirring och vuxenfrågor - har vi alltid hittat varandra trots de hemskaste stunderna. Den 25 februari firar vi sex år tillsammans, och det var då åtta år sedan vi träffades. Det finns inte många kärlekar som är så starka som vår, inte så speciella på det underliga sättet. Sometimes it´s just meant to be. No explanation needed.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0