Inredningstankar

Nu är jag bra sugen på massa nya möbler lagom tills vi ska flytta. Såklart. Det blir väl alla? Vi ska ju göra oss av med köksbord+stolar och vardagsrumsbord som är prio ett. Jag kan vara rätt kräsen när det kommer till inredning men pris och annat struntar jag totalt i. Alltså, bryr mig inte om det är något som kostar 100 kr som jag blir förälskad i, det är inte någon begagnad skit för det - jag föll ju trots allt för det!
Nåväl, vet iallafall vad vi ska köpa för vardagsrumsbord som kan slitas och slängas med hur mycket som helst eftersom det är sjukt billigt. Ett lack från Ikea. 199 kr är svårslaget på ett bord som är såpass snyggt och stilrent. Enda jag funderar på nu är om jag verkligen vill ha ett vitt, eller jo, jag vill ha ett vitt, jag ÄLSKAR vitt i inredning men det får inte bli för vitt och vet att man måste ha in lite andra, gärna naturmaterial för att inredningen ska bli komplett. Så nu står jag i valet och kvalet mellan ett vitt eller ett ekmönstrat... Blir förmodligen vitt men får väl kolla på Ikea och bestämma mig IRL.


Båda är ju trots allt fina - fast det vita tilltalar liiiiite mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0