Duktig trots seg kropp

Puuuh. Trots seg kropp idag har jag faktiskt varit väldigt duktig måste jag erkänna! Har fått packat ner de sista av mina kläder som jag ändå inte kan använda förrän efter graviditeten, så nu har jag två flyttkartonger knökfyllda med kläder och några vårjackor som får återse dagsljus i vårt nya hem. Rensade bland kläderna för ett par veckor sedan så det som inte är användbart har redan skänkts till behövande, ibland kan jag fundera på varför jag inte försöker sälja vissa kläder men jag orkar inte fota och lägga upp tusen bilder och måste få sålt allt för att tjäna något på det - därför känns det bättre att göra en god gärning när det ändå inte handlar om extremt mycket kläder! När vi rensar R´s kläder däremot, då kommer vi kunna sälja en del. Han har så mycket oanvända kläder, framför allt märkesjeans som man säkert kan få en slant eller två för. Det känns iallafall väldigt skönt att ha påbörjat den långa vandringen när det gäller att packa inför flytt, vet ju att jag inte kommer kunna vara med och göra så mycket ändå när allt kommer till kritan så jag passar på de dagar jag känner att "nu jävlar ska jag göra av med lite energi!" Och så packar jag en låda och efteråt är jag DÖD :). Nu är jag förtjänt av en skön vilokväll (som varje kväll med andra ord..) och som jag känner nu orkar jag inte ens fixa någon middag men det är väl bara för jag inte är speciellt hungrig än. Borde dock tänka på det INNAN jag lägger mig, ni vet ju hur pigg man är på att komma igång igen efter en go vila i sängen.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0