Avkopplande helg med bästa vännen

Har haft min kära E här hos mig, sedan i onsdags. Eftersom jag är gräsänka till imorgon fick hon komma hit och hålla mig sällskap, likväl som jag håller henne sällskap hennes barnfria vecka :) Har bara tagit det lugnt och jag har försökt vila en hel del, hade bra ont igår när vi åkte hem från sjukhuset där vi hälsade på farfar som låg efter operationen i lårbenet.
Var och tittade på en lägenhet igår också förresten, jättemysig var den men dock kunde ju inte R hänga med och titta och han vill göra det innan vi kan bestämma oss så måste fråga hyresvärden om det är OK att vi kommer på tisdag eller så och tittar - annars måste vi tacka nej och det vill jag inte! Men tyvärr, med vår vanliga tur när det gäller lägenhetssökandet, så är detta en väldigt speciell lägenhet som R inte riktigt vet om han vill flytta till pga personliga skäl. Men jag håller tummarna för att det ska gå vägen, en söt liten 3a med allt vi behöver är det - jag vill verkligen! Så håll tummarna för oss :)
Nu ska jag måla topplack på mina ny-lackade naglar - det blev färgen champagne frost, köpte det förra veckan och det är jättefint, dock insåg jag att hur många lager jag än målar så blir det lite genomskinligt och bara glimmande så nästa gång ska jag nog ha ett annat lack under som bas så det syns lite mer, nu är det lite mer diskret fint :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0