Solen vågat sig fram!

Skönt att vakna till lite sol idag! Hoppas det håller i sig hela dagen, och gärna hela veckan :). Och att vi får lite vårvärme. Har ju äntligen fått tummen ur och köpt mig en särskild creme till ansiktet med spf i, gäller att ligga i om man vill hålla huden i trim! Skriver ett separat inlägg om själva produkten, tycker den verkar super - nu ska den bara testas i solen också :).

Sitter och är lite nervös för snart ska vi ringa och säga att vi vill ha bilen och se hur vi gör därifrån. Vet inte om vi får den redan idag eller hur det blir, återstår att se! Men det finns väl inte så mycket som kan gå snett nu så vi hoppas på det bästa och så står jag som bilägare för första gången på min andra bil i mitt 22-åriga liv! Inte dumt alls :). Så håll tummarna för mig att allt går bra... Nu är det frukosttime!

Här är en bild på nykomlingen som förhoppningsvis inom några timmar är vår nya familjemedlem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0