Saturday 10th

Det blir nog en vårdag idag. Lovely! Snön som kom i veckan är redan borta, ännu mera lovely ;). Kollade aldrig på Ice Age 2 igår, fastnade en stund vid datorn sedan la jag mig i sängen och skulle kolla på en film som började kl 22 men jag minns inte att jag ens såg början?
Idag är det födelsedagskalas på schemat. Efteråt stannar vi kvar och umågs med våra favoriter D&S. Det känns sjukt att det ska bli första gången vi ser deras nya lägenhet som dem bott i ganska länge nu faktiskt... Det är dem som fått komma till oss varje gång stackarna :-). Nej, nu ska jag putta lite på min bebis som verkar vakna till liv, vi ska lyssna på lite musik ihop en stund! Det gillar vi båda två :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0