Mums!

Precis tryckt i mig en skål med fruktsallad. Kan vara något av det bästa jag vet i efterrättsväg! Det slår allt godis och allt snacks i världen - enligt mig. Hade i grönt äpple, banan, apelsin, kiwi och självklart, Spanska färska jordgubbar som kommit ut i affärerna nu! LYCKA. Snacka om att jag åt upp salladen fort.. Men gjorde en rejäl sats så det finns minst en stor portion kvar ifall jag skulle få akut sug senare eller imorgon.

Nu ska vi krypa ner och gosa i sängen och titta på andra delen av 4e Arne Dahl filmen. Dem är faktiskt riktigt bra och just nu funderar jag på hur i all världen vi ska klara oss utan att ha tv i sovrummet när vi flyttar?! Nåja, det är väl förmodligen en vanesak skulle jag tro... Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0