Kärlek till mitt hår

Det blev vår idag trots allt! Sanslöst varmt också, för att vara 1 mars alltså. Jag tog bara på mig min fleece-tröja eftersom jag insåg att den fortfarande passar bra över magen, och frös inte det minsta! Det blev riktigt skönt väder, och inte ens vinden kändes kall. Jag och pappa tog oss en sväng tilll Torp för att kika runt, där var vädret verkligen toppen - nära havet men ändå inga isvindar! BIG THUMBS UP FOR SPRING!
Fick äntligen handlat med kärlek till mitt hår - två stooooora flaskor Bed head TIGI med schampoo och balsam i doften jag avgudar och den är till för slitet och skadat hår. Det gick en del pengar, men jag sparade över 300 kr på att köpa paketet med två 750 ml flaskor istället för om jag skulle köpt flaskor med 250 ml i. Kommer ju lätt ha schampoo och balsam året ut nu, utan att köpa nytt så slår man ut kostnaden på hela året så blir det inte dyrt helt plötsligt. Man tror att ICA produkter är billiga när de kostar 40-50 kr men sen tar de slut på kortare tid, de doftar aldrig flera dagar i streck i håret och man behöver mängder av produkten för att få samma verkan som du behöver av pyttelite av en dyrare. Så, jag tänker skänka mitt hår extra kärlek med dessa produkter, och nu längtar jag till att få skänka håret miljarder blekta slingor också så jag blir ljuuuuuus igen! Men det får väl kanske bli när bebis kommit, är lite rädd för att bleka när jag är gravid med tanke på att man hör både för och nackdelar om det! Då känns det säkrast att låta bli. Slutet av maj får jag satsa på istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0