Grym sida!

Nyss hittade jag en riktigt häftig sida som jag HOPPAS vi kommer kunna ha användning av! Sålänge man har Excel 2003 eller nyare på sin dator kan man använda sig av programmet som sidan erbjuder. Detta är en sida som lyxfällan rekommenderar, en sida för att hålla koll och ha översikt på sin ekonomi. Gratisversionen kan hålla koll på två personer och den överför transaktioner från ditt bankkonto till excel-arket för att du ska få översikt över vart pengarna går varje månad, hur mycket du spenderar på vad och om du går plus eller minus varje månad!

Det tycker iallafall jag är riktigt grymt! Jag är en person som vill organisera och ha koll på ALLT. Det ska vara ordning, jag ska ha koll och veta precis vad som händer. Det är lite svårt när man har varsitt konto och framför allt på hur mycket pengar vi lägger på mat i dagsläget.. Vill inte ens veta! Det blir så mycket små-inköp hela tiden, och det vill jag ändra på. Det kan nog detta programmet hjälpa oss med. Tänker dock inte börja med det förrän 1a april, när vi flyttat och alla våra nya utgifter börjar med högre hyra, tv och telefoni och annat som är nya abbonemang. Men jag hoppas verkligen att sidan kommer kunna vara till nytta men den verkar jättebra nu när jag varit inne och lärt mig den lite :).

Så om ni är sugna på att kolla mer så kika bara in på HemEkonomi.nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0