Friday 30

Packa, vila... Packa, vila... Pack... Ja, mitt liv är rätt roligt för tillfället! Vi fick ta oss en sväng till Ikea igår eftermiddag för att inhandla nytt datorbord, det gamla, sletna, fula och överdrivet stora har gjort sitt! Nu välkomnar vi ett betydligt mindre, betydligt smartare och bättre bord. Så glömde vi självklart att vi egentligen behöver köpa nytt vardagsrumsbord också eftersom vi lovat bort vårt befintliga. Nåja, det hinns nog med att inhandlas det också. Man dör inte utan ett soffbord ett par dagar om det skulle råka bli så. Nu får vi ta en sak i sänder och försöka hinna klart.

Trodde nästan jag var på gång att få bebis igårkväll/inatt. Eller att det närmar sig väldigt mycket nu iallafall! Hade så himla mycket förvärkar, i vilande läge att jag övervägde om jag behövde ringa förlossningen eller ej. Skippade det när dem avtog, somnade gott efter. Men har däremot haft rejäla sammandragningar i hela magen inatt, sådär så jag har vaknat av det men inte gjort ont. Därför ringde jag inte då heller utan somnade om. Självklart har brösten läckt typ flera liter mjölk också, vackra fläckar jag fått på lakanet - tur att det ska slängas på söndag ;). Jojo, nog märks det att det inte är långt kvar tills bebis kommer nu! Men lite till får h*n allt vänta - vill hinna komma iordning i nya hemmet först helst, och kanske hinna gå klart föräldragruppen som är fram till 28 april. Men ska jag haka på trenden i familjen är en månad för tidigt inget konstigt alls, och den där månaden för tidigt är väldigt snart, om en och en halv vecka. Men den som lever få se.... Ha en superb fredag alla godingar, så ska ni säkert få en god uppdate med bilder från nya placet när vi kommit dit och lyckats komma iordning något sånär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0