Friday 16th

Uppe med tuppen som vanligt. Jag tror min sömn förändrats för att kroppen förbereder mig för att en bebis ska hålla mig vaken om nätterna. Är dödstrött redan innan åtta på kvällen, tvingar mig vara vaken ett tag till men många gånger somnar jag i soffan innan jag orkar gå och lägga mig i sängen. Vaknar flera gånger varje natt men är ändå pigg runt halv sex-sju. Positivt är det ju iallafall att jag alltid har en lång dag framför mig som inte sovs bort ;).

Idag finns inte mycket planer. Det händer inte så mycket kul i mitt liv de två närmsta veckorna. Mycket kretsar ju kring flytten, att hinna packa och rensa klart och sedan försöker vi få sålt lägenheten samtidigt så det är många järn i elden. April kommer nog bli en mycket bättre månad, sista månaden innan bebis kommer, våren är förhoppningsvis på ingång på riktigt och vi har flyttat och kan fixa och dona i vårt nya hem!

Sneglade lite på tvshop förut när dem visade "Youthful essence". En slags exfoliering för huden i ansiktet för att reducera rynkor och göra hyn strålande len och vacker. Måste erkänna att jag blev lite sugen, dock tror jag kanske att den produkten är för stark för min känsliga hy, den lämpar sig nog mer till en mer mogen hy eller en gammal akne-hy som är ärrad. Letade efter recensioner från svenska personer, dock utan resultat. Synd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0