En fluga i mitt fönster...

Puuh, så var äntligen denna dagen snart över. har varit helt ljuvligt väder idag, inte ens kallt i vinden och man kunde verkligen känna doften av VÅR. LOVE IT. Vi lunchade på Ikea och fick handlat till garderobernas omvandling. Fick även med mig 2 lakan till vår nya säng, eftersom den är mindre än vår nuvarande. 2 lakan till spjälsängen blev det också och ett spjälsängsskydd som jag haft ångest över att köpa hur länge som helst nu. Jag har velat ha ett helvitt helst av allt men alla kostar minst 400 kr, även enfärgade vita. På ikea hittade jag ett som är OKEJ för 129 kr - då är det verkligen OKEJ. Sedan får vi se om jag köper ett annat när man vet vad det är för buse som lurar där inne ;).

Pappa kom hit och hjälpte R att fixa i hallen, det är egentligen sjukt att det ska krävas en flytt för att man ska göra iordning! Nu lagom tills vi flyttar härifrån är dem trasiga garderobsdörrarna borta för evigt.. Och visst blir det snyggt, dock blev det inte exakt som vi tänkt oss och vi måste till ikea igen för att komplettera med en panellängd till. Men det är lätt fixat! Imorgon kommer en kille och kollar på lägenheten, han har en "sista chans" innan lägenheten läggs ut på nätet och i tidningen. Då kommer det bli stor visning och förmodligen budgivning om vi ska tro på mäklaren. Men vi slipper helst dubbla hyror flera månader så bara det går fort är vi nöjda! :)

Efter en stund på ikea trodde jag att jag skulle ramla ihop. AJAJ mina fötter! Fasen vad dem gör ont efter en stunds gång nuförtiden. Snacka om att graviditeten börjar ta ut sin rätt :). Bebis var cool-lugn igår, nästan så jag blev riktigt orolig och tänkte ringa idag om det inte blivit bättre men idag har jag fått ont i revben, höftben och sett en söt liten rumpa trycka ut sig i magen. Så nu är jag lugn igen :). Skönt med barnmorskan på måndag, man vill alltid höra hjärtat på bebis så allt är bra där inne! Man nojar över precis ALLTING, eftersom bebis faktiskt är precis ALLTING nu. Alltså jag längtar så jag kan bli helt tokig snart! Önskar jag kunde sova bort ett par veckor och vakna av att förlossningen drar igång typ... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0