Emergency-kit

Nu börjar mitt emergency-kit likna något! Självklart pratar jag om en packad skötväska OM bebis skulle få för sig att vilja titta ut helt oväntat och för tidigt. Med tanke på att jag som sagt har för tidig födsel i släkten så fick jag rådet att slänga ihop ett emergency-kit om man skulle behöva åka iväg akut eller inte har hunnit packa BB-väskan. Och den kommer ju inte packas före 1a maj. Så nu har jag packat ner kläderna som ska med till BB, ett paket våtservetter och amningsinlägg. Imorgon ska jag köpa ett paket blöjor av en tjej som hade ett oöppnat hemma, 20 kr för ett nytt paket är inte dåligt! Då har jag det mest nödvändiga i skötväskan i princip, men den lär ju fyllas på allt eftersom tiden går :).

Det är kul att få packa i min rymliga, sjukt snygga skötväska också! Älskar den verkligen och det var ett måste för mig eftersom man kommer bära med sig den överallt. Bara det bästa är bra nog för mitt lilla hjärta!


Skötväskan som jag är förälskad i och som är MIN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0