Äntligen nya älsklingar i min ägo!

Vilken tur man har ibland! Eller jag kanske ska säga att jag har tur rätt ofta? Men anyways, efter kalaset idag så åkte vi en sväng förbi Backaplan med min svåger och svägerska eftersom vi liftade med dem idag. R ville prompt köpa ny skateboard och riktiga skateskor så vi tänkte att vi tar en sväng förbi stadium. Och självklart reade de ut massa skor (!) och jag har lovat mig själv att inte köpa massa skor förrän bebis tittat ut med tanke på att jag ändå inte kommer kunna använda dem innan förmodligen. MEN så låg dem där och lös - dem skrek på mig och sa att jag faktiskt kan använda dem redan nu. Skor jag suktat efter över ett år men aldrig fått tummen ur och köpt då jag valt att köpa löpardojor och annat istället. Nu, mindre än halva priset och rätt färg så stod det skrivet CISSI med blinkande neon i taket. DEM SKA JAG HA TILL VILKET PRIS SOM HELST. Sista paret i min storlek. ROSA. Jag dör!

Mina älskade Reebok Easytone är mina absolut nya älsklingar och kommer slitas sanslöst mycket med alla barnvagnspromenader! Ingen kunde bli gladare än mig och att det dessutom var en riktigt stark rosa färg gjorde ju inte det hela sämre. 500 kr och dem blev mina. Ni märker att någon är nöjd va? ;) Nu kan jag gå med mina skor och känna mig ett steg närmare träning igen, ett steg närmare en pigg och spänstig kropp precis som hela jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0