Vi är vakna och lyssnar på musik :)

Här sitter jag med en vaken bebis i magen. Så vi lyssnar på lite musik, just nu spelar jag panflöjts-låtar och det sparkas hejvilt där inne emellanåt :) Min mysbebis! Jag älskar panflöjt och det är något av det mest avslappnande ljudet som finns för mina öron, och vill att det ska bli så för mitt lilla hjärta också! Det är så himla häftigt, för jag tror att jag kan se hur bebis hjärta slår, för magen guppar precis som snabba hjärtslag. Ska be R lyssna sen, för idag fick jag en ny artikel om att jag gått in i vecka 25 och där stod det att man kan höra barnets hjärta om man hittar rätt plats på magen :) Det kommer R älska! Han är så go mot mig och bebis nu, märks att han längtar minst lika mycket som mig. Vet att han kommer bli en så bra pappa! Och bäst av allt är att han från hjärtat ger mig komplimanger om att jag verkligen är vacker nu, att han var orolig innan att han inte skulle tycka det men att det är helt fantastiskt vad han känner för mig i denna tjockismagen. Jag älskar min lilla familj så himla mycket! Snart är vi verkligen tre, tre som ska göra allt tillsammans :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0