På rosa moln

Idag har jag en riktig lycko-kick i mig. Är så lycklig och så glad så jag vet inte riktigt vart allt kom ifrån! Det är så härligt, det behövs sånna här dagar bland alla hormonstinta, frustrerande och arga dagar. Har fixat mina naglar och gett dem lite färg, dazzling ocean - min sommarfavorit som är vackert turkosglittrig. Har fixat ögonbrynen som behöver noppas och klippas oftare än jag gör, men idag blev det gjort och lite färg på dem så är dem som nya ;) Springer omkring i lägenheten med min sportbh och mjukisbyxor, magen i vädret och den är så fin och växer så det knakar :) Sitter just nu och funderar på vad jag ska hitta på till lunch, magen börjar skrika efter mat... Kanske pannkakor? Eller nja, får nog bli pyttipanna och ägg, snabbt enkelt och hyffsat gott. Hoppas jag kan få städat lite här hemma under dagen också nu när glädjen och energin har infunnit sig. Tänk att solen kan påverka en så mycket, för jag tror det är den som gör mycket av mina spirande känslor idag :) Innan jag vet ordet av kanske något inte går som jag vill och så rasar hela världen samman. Knäppa gravida kvinna! :D



Här kommer bebis få bada massvis i framtiden, vackra Getskär i Stora Höga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0