Nåja

Har inte direkt fått gjort mycket idag som jag hade velat, men orken har verkligen inte infunnit sig. Men lite duktig har jag faktiskt varit! Alltid något. Efter en lång, go dusch så lyckades jag fixa iordning lite i städgarderoben där allt bara låg inslängt, massa saker som inte ens skulle vara där såklart.. Fixade det så det blev tomt och jag fick in den nya balen med toapapper som stått mitt i hallen för länge nu, fick även in datorskärm och andra datorprylar som stått mitt i hallen en längre tid så nu finns det bara kartongen till nya datorn som R får kolla vad han ska göra med eftersom det ligger grejer i den, två påsar med R´s jobbarkläder+skor som jag inte har en aning om vart jag ska göra av :/ och två påsar med kläder från mig som ska lämnas till insamligen! Så lite duktig känner jag mig allt, har kommit en bit påväg, hallen har man knappt kommit in i det senaste... Just det, ställde in massa skor i skåpet också som inte används, skohyllan var mer än överfull vilket resulterade i flera par skor på golvet. STÖK var bara förnamnet.

Lyckades klicka mig in på Style by Tyra, och kikade lite på mellandagsrean. Visade sig att man fick fri frakt hela denna helgen så tänkte se om jag hittade något billigt. Lyckades klicka hem en bikini för 75 spänn, inte dåligt Cissi! :) Överdelen är helt knytbar vilket jag var ute efter nu med tanke på mina växande boobies och tog trosorna i samma storlek som överdelen (gick inte att välja annan storlek på dem) men jag kommer ändå behöva ett par storlekar större snart kan jag tro så det är bara bra! På måndag ska jag fråga min sjukgymnast vad hon tror om vattengympa, har sett att dem har det här i kommunens badhus på torsdagar och då är det varmbad. Det skulle min lilla kropp älska! Förmodligen blir det jag och alla pensionärer då, mysigt :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0