Mardrömmar from hell

Vilken natt jag haft. Jobbigare än på länge! Drömt sånna hemska mardrömmar, tack och lov inget om bebis men ändå. Drömde om att massa folk jag känner blev dödade och jag sprang på en bro men tillsagd att springa tillbaka, då var det helt rött av blod på hela bron och jag såg en död människa ligga längre fram. PANIK hela natten rakt igenom. Fortsatte drömma varje gång jag somnade efter att jag vaknat. Snurrat runt som en elvisp i sängen, vaknade av att jag låg på tvären och gud vet hur! Inte konstigt att jag behövde gå upp och äta lite flingor vid 6 för magen skrek efter mat, så som jag brukat energi :) Somnade om en liten stund men vid åtta gick jag upp igen. Det resulterar i dum huvudvärk idag så måste vara extra noga med mycket vatten under dagen.

Iskallt är det ute, men vackert väder med sol och blå himmel. Lillen har lånat min bil till skolan idag så det blir en skön hemmadag för min del. Frågan är vad jag ska orka hitta på, just nu känns det som soffan är en bra plats att spendera större delen av dagen i.. :)


Soluppgång i Nol :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0