Love my friends!

Tänk att jag var så orolig för hur mina närmsta vänner skulle reagera på mitt nya, kommande liv. Jag var livrädd att de skulle tycka det är fel tid, att jag kommer bli tråkig osv osv.. Men så fel jag kunde ha! Klart dem blir överlyckliga för min skull, vad annars? De är ju de bästa jag har, de stöttar mig alltid i allt, så varför kunde jag ens tveka nu?

Ska bli så härligt att dela detta med dem man älskar mest. Och att bebis kommer få så många nära och kära omkring sig som verkligen är underbara på alla sätt. Det blir några extra-mostrar att vara stolt över! ;)

Allt gick bra hos chefen, hon försökte hitta någon annan arbetsuppgift till mig eftersom jag gärna vill jobba så länge det går men det verkar inte bli något med det, det är ju jättesvårt som sagt. Jag har börjat vänja mig vid tanken att gå hemma ett tag så det ska nog fungera helt okej ändå. Fick tid hos sjukgymnast nästa onsdag, skönt! Var i Nödinge och fikade med söta Emma, vi fick ta en rejäl catch up eftersom det var hundra år sen sist. Hon var så glad över lilla bebis och vi var inne på lindex där jag givetvis fick med mig två söta bodys och 4 par sockor hem. Och så en sjukt snygg, knallrosa sportbh - som passar! Kan ju knappt ha en enda bh längre utan att få skavsår och andnöd, har fått en hel del större boobies om man säger så. Jag tackar ja :) Så en sportbh fick det bli som satt så skönt och perfekt, inte trång men håller allt på plats - lär bo i den tills brösten är sprängfyllda av mjölk och ännu större!



Här är min nya älskling! Den är mycket mer "skrikig" rosa i verkligheten, precis min färg med andra ord :) Såååå skön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0