Lördagsmys

Jaha, så sitter jag här för att mysa med en vaken bebis innan det är dags att kasta sig i säng. TRÖTT var ordet. Men vilken trevlig kväll jag haft med goa vänner :). En tjejkompis är försäljare av ett märke som främst säljer smink och parfymer så jag fick ha lite visning hemma och bli sminkad medan hon visade produkterna. Alla köpte såklart något - svårt att stå emot ;) och när visningen var klar så bjöd jag på lite plockmat och sedan lite chips som ingen (förutom jag såklart, fast ytterst lite) orkade äta av. Mycket skratt och prat med en lugn lördagskväll. Precis så som jag tycker det är bäst! Sådana här stunder blir extra roliga och speciella för mig nu, med tanke på att jag är sjukskriven och har väldigt långtråkigt varje dag då jag måste vila och inte får hitta på en väldans massa saker. Att kunna sitta still men ändå hitta på något kul med vännerna, det gillar jag! Nej, nu verkar bebis ha somnat medan jag skrev detta inlägg, så går väl och lägger mig då, då vaknar vi nog till liv en kort stund igen innan mamma hittat sin rätta sovställning :) Natti natti säger vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0