First time ever...

Godmorgon! Sitter här och har precis avnjutit min gravid-frukost som jag äter varje dag i princip - Fil med Pauluns superflingor&tranbär, ett glas juice och 2 halvor grovt bröd med ost och tomat på. Mums! Det är en frukost som heter duga, håller mig mätt länge på den och magen hålls i gång :)

Nu ska jag göra mig iordning för att sedan åka en sväng till yngsta svägerskan på besök. Vi ska fixa gelénaglar och det blir första gången i mitt liv jag har något annat än mina äkta naglar på fingrarna. Spännande värre! Vanlig enkel fransk manikyr får det blir, hoppas på ett hyffsat resultat :) Så ska hon givetvis få gosa lite med bebismage också, hon har inte sett mig på bra länge vilket betyder att hon inte sett mig med gravidmage alls. Syntes inte sist vi sågs. Så hon kommer nog bli chockad :) Senare på dagen ska jag och pappa eventuellt åka och kika på bil, jag ska se om det är värt att köpa en splirrans ny renault eftersom jag får lämna in min och få 30.000 kr för den om jag köper en helt ny.. Är bra sugen på dealen, vill att min bebis ska åka säkert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0