Ändrade planer och duktig tjej

Verkar som jag får ändrade planer idag, inget lunchande med Amanda och William. Får bli en annan dag helt enkelt! Känner mig iallafall väldigt duktig just nu, var bara tvungen att sätta mig ner och pausa, ryggen är sjukt trött. Har rensat en av mina garderober med mina kläder, packat ner allt jag inte kan använda längre i påsar och ska på jakt efter flyttkartonger och lägga det i sen så det blir mer ordning. Onödigt att ha hela garderoben full av kläder som ändå bara ligger i vägen, så rotar man och det blir oordning. Så nu finns bara 4 par byxor, 2 mamma och 2 träningsbrallor. Ett fåtal tröjor och linnen och en del stickat som ju faktiskt fortfarande går att använda. Har även fått diskat upp nästan all disk, bara lite kastruller och så kvar. R kommer bli förvånad när han vaknar tror jag, att jag orkat allt detta! ;) Men hoppas inte kroppen får lida för det senare, det är ju det jag brukar få göra om jag ansträngt mig för mycket. Nåja, måste ändå få röra på mig lite, får stå ut med smärtan kommande natt då. Puuh, lite vatten och vila så kanske, kanske jag orkar fortsätta :) Nu finns en ledig hyllplan åt bebisens kläder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0