Vacker natt...

Vaknade vid fyra imorse och kunde inte somna om på en stund, speciellt inte när bebis vaknade också. Gick upp för att dricka lite vatten och tittade ut, snöar det? Nej, det var så kallt så att det såg ut som det föll massvis med GLITTER från himlen - något av det vackraste jag sett på väldigt länge. Häftigt vad naturen kan åstadkomma!

Då kan jag inte undgå att tänka på vår älskade ängel som inte finns hos oss längre sedan lite mer än ett år tillbaka - Jag vet att han skickade ner extra glitter för att han är glad över hur bra vi alla faktiskt har det trots den hemska perioden vi alla gick igenom år 2010. Det är så tråkigt när jag tänker på att han aldrig kommer få träffa mitt barn, men jag bestämde mig från dag 1 att om det är en liten pojke i min mage så är hans andranamn så givet. Det är redan ett släktnamn också och nu kommer det få ännu större betydelse att heta just det! Jag trodde aldrig vi skulle komma över det som hände 2010 men det gjorde vi - vi är en ännu starkare familj nu och vi tar hand om varandra.

Jag älskar dig och du kommer alltid finnas i våra tankar. Jag ser kortet på dig varje dag och är stolt att du har funnits i våra liv, i vår familj.

I´ll see you again!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0