Underbar måndagsmorgon!

Håll tummarna nu. Ägaren till lägenheten jag varit och tittat på ringde och gissa vad? Han hade valt ut oss bland alla intressenter! Så om vi vill är lägenheten VÅR. Jag berättade som det var, att R helst vill komma och titta innan han kan bestämma sig och det var helt okej, puuuuhh.. Så antagligen åker vi dit imorgon förmiddag så håller jag alla tummar och tår jag har att R ska tycka det känns okej och att han faktiskt får en bra känsla av lägenheten, för då är äntligen det bekymret över. Jag är dock orolig att han kommer vara för negativ, att det inte kommer gå vägen. Men det blir ett bekymmer då. Nu fokuserar vi på visningen imorgon, ska peppa honom rejält ikväll när jag hämtat honom från flyget ;)
Det är fint väder idag också, man blir ju bra lycklig av lite sol och blå himmel! Men än får man inte ropa hej till våren, vi har hela långa mars kvar... Kanske den värsta månaden på hela året? Den brukar ju blandas med både vinter, höst och vår - regn, snö och sol. Men det är som sagt bara 2 veckor kvar av februari sedan får vi stå ut med mars och sedan, sedan börjar våren och då är vi nära :) Jag tittade på bilbarnstolen när jag gick upp imorse och längtar lite extra... Tänk vad lycklig man kan bli av att skapa en ny individ, en individ som har våra gener :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0