Tröttis

Godmorgon. Här sitter en trött tjej som gör sig redo för ett tandläkarbesök. Man blir rekommenderad att gå dit någon gång under graviditeten, viklken tur att min kallelse kom så lägligt då! Går ju på kontroll typ vart annat år tror jag nästan, har bra tänder och behöver inte springa ner dörrarna där tack och lov. Hoppas dem är lika bra nu trots graviditet och mycket småätande hela tiden som inte är så bra för munhälsan! Tur att jag tycker om att sitta i tandläkarstolen :)

Någon gång när jag får råd så ska jag göra en ordentlig tandblekning. Vet att folk redan påpekar att jag har naturligt vita tänder men det blir ändå alltid så mycket vitare och finare med en blekning! Och visst är det riktigt fräscht med en strålande vit rand i munnen? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0