To die for - spring/summer 2012

Suttit och drömt mig bort bland en kvinnas bästa vän - skor! Tittat runt lite vad modet denna vår och sommar kommer vara och det är en hel del neutrala färger samtidigt som man kan se riktiga färgexplosioner dyka upp! Härligt med en blandning som passar alla :) Slänger in lite bilder på skor jag fastnat för och mer än gärna skulle se utöka min sko-garderob... LOVE SHOES!

Från DSQUARED, precis min stil med turkost och indian-stil!!

ÄLSKAR dessa från FENDI!

Riktigt söta från Alejandro Ingelmo

Man kan ju inte ha en garderob utan lågskor och dessa från Marc by Marc Jacobs syns på många ställen så kan gissa att detta är en sko som lär synas på många fötter nu i vår, kopior i mängder lär dyka upp för oss som inte har råd att köpa 10 par skor för mellan 4-10.000 kr styck ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0