Tidsfördriv

Så var det måndag igen ja. 6e februari och imorgon startar JAG min nya vecka, som jag gör varje tisdag - imorgon går vi in i vecka 27 och snart är 30 här :) Nästa milstolpe!
Var hos bästa E igårkväll och mös, så kom hon ihåg att hon hade sagt att  hon hade några gravid-böcker jag ska få låna och letade fram dem! Så fick med mig två hem, "Ett barn blir till" och "När livet växer" :) Ska bli kul att ha två stora fina böcker att lägga ögonen i när man har tråkigt. Det var riktigt häftiga bilder i Ett barn blir till, fick se en bild på en bebis i vecka 26 som vi är i nu och det är inte konstigt jag märker att det börjar bli trångt för det börjar det verkligen :) Den andra boken handlar om skönhet och hälsa under graviditeten, en perfekt bok för mig med andra ord! Stod lite recept på goda smoothies bland alla andra tips och trix för avslappning, bättre sömn, energi och allt som behövs i extra doser just nu :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0