Snacka om snabb leverans!

Beställde ju mitt armband från Fyndiq.se igår på dagen, gissa vad som låg i brevlådan idag? Armbandet! Snacka om snabb leverans! Mycket nöjd måste jag säga att jag är :)

Har även utökat min mamma-garderob idag, de hade rea på en affär i Kungälv som vi var inne i och fick med mig ett par snygga ljusa jeans och ett jättefint, enkelt lång-linne och tre par trosor :) Det var halva reapriset så snacka om att göra fynd! R fick köpt sig ett par skitnsygga skor - ibland behöver man shoppa till sig själv också bland alla bebis-prylar.

Har med andra ord inte lika ont idag, kan gå men det gör ju ont så får ta det väldigt lugnt. Tänkte lägga mig på sängen en stund och vila nu, såååå gott det ska bli :) Idag köpte vi färsk torskfilé i fiskbilen så det blir lyxmiddag hos Larssons! Panerad torsk med potatis och hemgjord remouladsås... Mmh, det är något av det bästa vi vet :) Och fisk är ju så nyttigt för bebis, kanon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0