Ska jag?

Har suttit och drömt mig bort bland lite vårmode... Kom på, som jag gör varje år, att jag inte äger en enda jeansjacka! SKAMLIGT är vad det är med tanke på hur förälskad jag faktiskt är i just jensjackor. Kikade in på H&M´s hemsida och tittade på deras fina dem fått in i år.. Slutsålda i både storlek 34 och 36 såklart! Satt först och funderade på om jag skulle våga beställa en men det är klart jag ska, efter bebis kommit kan jag ju deffinitivt använda den så det är nog bäst att passa på. Hoppas jag kan hitta en snygg någon annanstans i min storlek, fan att dem ska ta slut SÅ fort! Men slänger in två inspirerande bilder som är lånade från H&M som får mig längta lite, ännu mer... :)

Den jackan är heller inte ful, men inte riktigt lika mycket min stil som en jeans. Men annars ÄLSKAR jag hela outfiten, allt är "Cissi" - Enkel, vit basic t-shirt instoppad i jeans med snyggt skärp. Tycker det är så underskattat och snyggt! Och väskan ska vi inte tala om, den ska jag nog köpa, brukar inte köpa väskor från H&M men den här gillar jag.

Hur avslappnat och vårigt känns inte detta då? PERFEKT.

Denna college är från Cubus och riktigt fin! Den vill jag ha. Tänk att mysa med den och ett par jeansshorts en sensommarkväll? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0