Semlooooor!

Stolen jag hämtade igår var kanonbra. Just nu pryder den vårt rum och tar upp liiite för mycket plats men det gör ingenting :) Det kommer bli toppen när vi flyttar om knappt en och en halv månad! Slängde på några kuddar och en pläd så ser det riktigt inbjudande ut. Visar ett kort imorgon när det är ljust ute!

Idag har jag varit hos mamma hela dagen. Hennes sambos syster skulle komma på besök och då vill jag inte missa henne :). Vi har inte träffats många gånger men vi har ett speciellt band, redan sedan första gången vi sågs. Hon jobbar också inom psykiatrin och är sådär flummigt tänkande, precis som jag älskar och själv kan vara till stor del ;) Go och glad är hon också, en otroligt härlig människa med andra ord! Så det blev mycket prat och skratt, först lunchade vi på en god sallad mamma hade slängt ihop och sedan gjorde vi egna semlor som blev MUMS. Slutade med att jag tryckte i mig en till ett par timmar senare... Oops.. Jag har aldrig varit ett jättestort fan av semlor innan, kan det ha med graviditeten att göra nu tro? Trodde jag skulle spricka efter jag knött ner min andra i magen iallafall!
Fick världens sötaste "sovpåse" till bebis också förresten, såklart hade hon med sig en liten present goingen! Jättesött nattplagg som har ärmar men inga ben utan den är som en påse nertill som man kan dra ihop med ett band om man vill. Så står det "Godnatt min skatt" på bröstet. Smälter av att få så fina grejer till vår bebis... :)
Ikväll blir det inte många knop gjorda hos lilla familjen Larsson, jag är trött i hela kroppen och stackars R har åkt på en släng av något och mår inte alls bra. Pappa ligger också hemma sjuk så peppar, peppar, ta i trä - låt mig slippa denna gången också! Tack och lov har mitt jobb givit mig bra immunförsvar så jag oroar mig inte jättemycket. Men han lär missa kalaset imorgon, världens sötaste kusin fyller tonåring. VART TOG DEM 13 ÅREN VÄGEN?! Undra hur fort allt kommer gå med ens egna barn då... Usch, hemska tanke!

MUUUUUUUUUMS....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0