NÖJD

Åh vad nöjd jag är med skötväskan! Den är ännu snyggare i verkligheten och jag är kär. Längtar tills jag får börja använda den! :) Drog in till stan med R efter jag varit på akupunktur, han behövde köpa en adapter så han kan ladda sin mobil på Irland eftersom dem inte har samma eluttag som vi. Efter det tog vi en middag på O´Learys och sedan en fika på mysiga Pourbon med varm choklad till mig och Latte till R. Varsin Daim-brownie blev det också, trots att vi nästan var spymätta. Mums!
Var inne en snabbis på Lagerhaus när vi skulle gå sakta tillbaka till bilen och åka hem, hittade en uuuuursöt filt som det dessutom var rea på så fick betala 49 istället för 129! Great catch! ;) Sedan fick vi åka hem för jag fick för ont, kan ju inte springa runt som världens shopaholic längre direkt. Nu ska vi snart se halv åtta hos mig sedan titta på någon film R hade fixat, komedi som jag önskade :)

Men först måste jag bara slänga in en bild som fick mig att tappa hakan och R att säga "Nu kommer du inte klaga så mycket längre va eftersom du bara har EN i din mage!"

Jag kan inte tro det är sant?! En indisk kvinna som precis slog världsrekord i att föda flest barn på samma gång ELVA! Hur är det möjligt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0