Makeup trend 2012

Ja, i år verkar det som min stil är på tapeten när det gäller sminkning! Tittar man runt lite om vårens makeup trender så dyker det upp mest ansikten som är helt au naturale - så vackert om ni frågar mig! Det ska bara vara en bra bas, lite higlighter på kindben och under ögonbrynen, ljus rouge och ingen ögonsminkning alls!
Jag tycker verkligen det är något av det vackraste, när kvinnor sminkar sig naturligt, huden ser sammetslen och jämn ut pga foundation och puder, men eftersom ögonen är osminkade så syns inte basen på samma sätt längre och jag tycker man ser så frisk och välmående ut! Jag ska nog färga mina ögonfransar och köra på detta i vår, helt klart. Eftersom jag har så ljusa fransar så vill jag gärna att dem syns lite, och med svart färg ordnas det lätt! Ser fortfarande naturligt ut. Så här slänger jag in två bilder på snygga, neuatrala ansikten som passar så bra i vår till alla pastelliga kläder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0