Gäääsp

Nej, kanske dags att sova? Funderar bara på om jag ska ta något att äta innan, jo, lite yoghurt får det nog bli iallafall så jag står mig till imorgon bitti. Får inte glömma att jag ska göra ett urinprov när jag vaknar också, eftersom jag ska ha med det till barnmorskan på besöket imorgon. Slipper vara gräsänka imorgon också, för vid 19 landar R i Sverige och han är hemma igen :) Så det blir en tripp till Landvetter för min del imorgon kväll OM jag nu är i skick att köra fram och tillbaka dit. Det återstår att se imorgon. Nu kan man inte räkna med mig till 100% alla gånger, allt har med dagsformen att göra. Inatt ska jag sova med min nyinköpta ansiktsmask från märket Gilda Cosmetics som jag köpte på Gildaskolan när jag var där på behandling i torsdags. Det är en riktig fuktkick med lugnande ingredienser - ska användas 2-3 gånger i veckan så idag passar ju bra då!
Roligare än såhär blir jag inte ikväll så nu säger jag godnatt med mina ny-epilerade ben som är lena som babyhud! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0