Dröm om sommaren

Herregud vilken längtar jag har till vår och sommar, jag kan bli galen vissa stunder! Det är nog för i år finns det extra mycket att se fram emot just denna tid och att solen skiner på en klarblå himmel varenda dag gör ju inte längtan mindre direkt :) Men jag älskar att solen är framme, det är såhär en vinter ska vara, inte så grå och trist som vi hade från september till mitten på januari.

Snart ska jag fixa lunch, blir en enkel variant idag - en smörgås och en stoooooooor smoothie, mumma :)

Så fort jag längtar efter våren och sommaren blir jag extra sugen på ny inredning. Min absoluta favoritstil är New England, ingen tvekan om den saken. Tyvärr finns det knappt någonting i vårt hem nu som har kopplingar till det, mer än vårt nyrenoverade badrum. Men mer ska det bli! Är man så förälskad i allt som har med havet att göra så är New England ett självklart val. Slänger in lite inspirationsbilder som får mig att drömma extra mycket....




Så fint barnrum!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0